rightitem

Iskolai VB- Utazás, ismerkedés a tereppel

Utazás, ismerkedés a tereppel

Péntek délután, nagy csomagjainkkal felrakodva, lelkesedéssel és izgalommal teli várokozással a szívünkben vágtunk neki a törökországi utunknak. Első éjszakánknak Sopronba töltöttük. Másnap a csapat egy része már kora reggel egy könnyű átmozgatással kezdett, hisz utána egy egész napos utazás várt ránk. Bécsből szállt föl a repülőnk, amivel 5 körül érkeztünk Isztambulba. Itt jó sok időt kellett várakozással töltenünk. A nagyjából 7 óra alatt közös játékkal és sok nevetéssel építettük a csapat egységét. A hosszú és fárasztó nap nem volt hiába: csodálatos helyre érkeztünk meg! Barátságosan fogadtak minket. Hatalmas szállodában vagyunk a tengerparton, medencékkel és pálmafákkal.

A(z) DSC_0060.JPG megjelenítése

Ma, vasárnap, nem pihenhettünk túl sokáig, mivel délelőtt már terepbemutatóra mentünk. A bőséges reggelit követően buszokkal szállítottak ki minket egy tengerpart melletti, ókori emlékek okán híres helyre, ahol belekóstolhattunk az itteni erdők fizikai és technikai kihívásaiba. Gyönyörű a terep, azonban könnyűnek nem mondható. A versenyzőink azonban felkészültek, így megoldhatóak lesznek számukra ezek a feladatok. Közösen, segítve egymást megbeszéltük, hogy mire érdemes odafigyelni, mik a legfontosabb tudnivalók.

Délután volt az ünnepélyes megnyitó, a közelben lévő amfiteátrumban. Egymás után vonultunk végig az utcán, zenével és hangos kiáltásokkal kísérve. Az amfiteátrumban köszöntő beszédeket, valamint érdekes műsorokat láthattunk, hallhattunk – egy kis török népzene, néptánc, valamint dobos bemutató volt terítéken.

Este a csapatvezetői megbeszélésen megtudtunk minden fontos információt a holnapi napról, amiket aztán együtt is átbeszéltünk.

A(z) DSC_0123.JPG megjelenítése

Mindnyájunkban van egy adag izgalom az első versenynapot illetően, ami persze természetes, hisz egy világversenyen vagyunk. Viszont mindenki megtette a jó szereplésért eddig, ami tőle telt, így reméljük, hogy mindez meg is hozza a gyümölcsét a honlapi megmérettetésen, a normáltáv versenyén.